Фиксация скотчем грузиков для балансировки колес - GEKO
Фіксація скотчем грузиків для балансування коліс
ГлавнаяГоловна / Без категорії / Фіксація скотчем грузиків для балансування коліс
Фіксація скотчем грузиків для балансування коліс
Балансування коліс є важливим етапом, який робить їзду машини безпечнішою. . Регулювання балансу шин відбувається за допомогою притискних пристроїв, вантажів та спеціальної клейкої стрічки. Такий варіант підходить для балансування коліс на мотоциклах, легкових автомобілях та вантажівках.   Суть балансування полягає в оптимізації балансу колеса та усунення різниці у вазі диска або шини. Завдання оператора у тому, щоб виключити вібрацію під час поїздки. Вона часто з’являється при наборі швидкості, що може вивести машину з ладу і навіть спричинити аварію. Саме тому таку процедуру рекомендується проводити кожні 15–20 тисяч кілометрів пробігу. Дотримання цих правил забезпечить безпечну їзду та збереже здоров’я водія. Щорічне балансування при зміні шин знижує зношування деталей усередині машини, а також продовжує термін експлуатації гуми.

У чому полягає суть балансування

  Щоб рівномірно розподілити вагу шини необхідно правильно розподілити грузики на осі. Перевірити баланс і поступово збільшувати масу — правильний спосіб якісного балансування. Для цього можна використовувати спеціальне обладнання. Воно самостійно визначає несумісність пропорції та допомагає оператору закріпити грузики. Кріплення можна виконати за допомогою двосторонньої клейкої стрічки. Вона наноситься на поверхню грузика і забезпечує надійну фіксацію в найкоротший термін. Скотч має ряд переваг, що робить його популярним на виробництві. Переваги двостороннього скотчу

weight: 400;”>Щоб зрозуміти, чому фіксацію вантажів варто проводити за допомогою двостороннього скотчу, необхідно розібратися в основних перевагах матеріалу.

Плюси використання клейкої стрічки:  

  • Міцність на розрив.
  • Стійкість до перепадів температури.< /span>
  • Зберігає властивості при УФ-випромінюванні.
  • Еластичність у місцях вигину.
  • Універсальність у застосуванні.
  • Робота в умовах підвищеної вологості.
  • Наявність різних типорозмірів.< /li>

 Це далеко не весь список плюсів, які можна отримати, якщо купити двосторонній скотч. Надалі за допомогою матеріалу можна створювати 3D-фігури для рекламної поліграфії, фіксувати шовфтокери, кріпити елементи на меблі та змінювати дизайн виробів.

Види балансування

  Процес балансування можна розділити на два типи:

  • Статичний. Цей варіант балансування передбачає фіксацію вантажів лише з одного боку колеса.

 

  • Динамічний. У цьому випадку кріплення роблять із двох сторін шини або диска.

Коли потрібно робити балансування

  Для того, щоб не відчувати постійний дискомфорт, пов’язаний з вібрацією керма, варто проводити балансування у таких випадках: Проводиться ремонт покришок та вулканізація камер.

  • Після рихтування дисків. span>
  • При появі вібрації керма (при наборі швидкості).
  • Погіршення зчеплення коліс з дорогою та гальмівного зчеплення.
  • Знос деяких частин автомобіля (ходова, підвіска).
  •   Якщо вчасно виявити проблему в машині і швидко зробити балансування, можна підвищити рівень безпеки під час їзди. Періодичний технічний огляд дозволить збільшити термін експлуатації автомобіля та заощадить кошти.

    Як здійснюється процес балансування

      Балансування коліс виконують за допомогою вантажів. Вони фіксуються з одного або двох сторін, таким чином рівномірно розподіляючи вагу шини. Для швидкого кріплення найчастіше використовують клейку двосторонню стрічку. Вона без проблем робить склеювання вантажу з поверхнею.

    Етапи при балансуванні шин:  

    • Для початку варто відзначити місце, куди потрібно приклеїти грузики.
    • Далі необхідно правильно підібрати розмір скотчу і зняти захисну основу. від бруду та пилу. Чиста поверхня має велику силу зчеплення. Якщо встановлений спеціальний ковпак, його також слід зняти. Потім слід прикріпити грузик на обід від середини до зовнішніх країв за допомогою натиску. Щоб перевірити балансування шин, варто використовувати домкрат. Він піднімає машину з одного боку і оператор може перевірити вільне обертання коліс. Вони повинні вільно розкручуватися в будь-який бік. зафіксувати вантаж на місці. Далі варто прокрутити вузол заново, щоб переконатися в правильному балансуванні .
    • Також після балансування рекомендується уникати агресивної їзди.

    Самі грузики виробляють з різних матеріалів (наприклад, свинець, цинк, сталь або пластмаса). Їх кріплять на внутрішній стороні колеса, таким чином вантажі стають менш помітними. Окрім іншого, деякі елементи бувають чорними, сріблястими, хромованими, що допомагає поєднувати їх з етикеткою шин. Також на деяких моделях грузики можна розмістити за спицями коліс, що допоможе виконати роботу непомітно.

    Як зрозуміти, чи потрібно проводити балансування?

      Існує один простий спосіб, який полягає в наступному. Прокрутіть колесо і позначте крейдою те місце, що виявиться знизу. Далі проведіть аналогічну процедуру, прокручуючи колесо у зворотний бік. Покрутіть шини в дві сторони кілька разів і порівняйте позначки. Якщо всі вони ставилися на новому місці і жодного разу не збіглися — статичне балансування коліс не обов’язкове. Найчастіше незбалансоване колесо починає вібрацію на швидкості від 70 до 90 км в година. Якщо цього не відбувається, балансування виконане правильно.

    Висновок

      Похибка при виготовленні автомобільного колеса призводить до дисбалансу, який потрібно коригувати. Найпростіший і доступніший спосіб статичного балансування доступний кожному, хто здатний вивісити автомобіль на домкрат. Перевіряти балансування коліс рекомендується після кожної заміни колеса незалежно від того, балансувалося воно раніше чи ні. Якщо дотримуватись кожного етапу в процесі балансування, на виході можна отримати якісне обертання колеса. Це дозволить набирати швидкість і значно убезпечити керування автомобілем.

    Получить оптовый каталог

      ×