Как крепят рекламные материалы с помощью двухсторонних клейких лент - GEKO
Як кріплять рекламні матеріали за допомогою двосторонніх клейких стрічок
ГлавнаяГоловна / Без категорії / Як кріплять рекламні матеріали за допомогою двосторонніх клейких стрічок
Як кріплять рекламні матеріали за допомогою двосторонніх клейких стрічок

Як кріплять рекламні матеріали за допомогою двосторонніх клейких стрічок

 

  1. Чому варто клеїти рекламні матеріали на скотч?
  2. Популярність та переваги двостороннього скотчу.
  3. Застосування двосторонньої стрічки в рекламній індустрії.
  4. Як правильно клеїти рекламні матеріали.
  5. Висновок.

Чому варто клеїти рекламні матеріали на скотч?

  Рекламна продукція допомагає оформити вітрину, полицю або кіоск. Вона привертає увагу, що позитивно впливає на продаж. Зовнішній вигляд точки продажу залежить від багатьох факторів. По-перше, вироби мають надійно фіксуватися до поверхонь. По-друге, важливим пунктом є швидкість та довговічність цієї фіксації. Міцне та швидке з’єднання допоможе компанії створити вітрину або кіоск у найкоротші терміни. Саме тому клейкі стрічки активно використовуються для оформлення різних стендів. Клейка стрічка зручна у використанні та не залишає слідів клею. Кріплення відбувається непомітно, що позитивно впливає зовнішній вигляд стелажу чи полиці. Це особливо важливо при оформленні прозорої вітрини. Також скотч без проблем клеїться на нерівні поверхні під кутом 90 градусів. Купівля стрічки допоможе не лише зафіксувати рекламну продукцію, але й стане в нагоді під час ремонту в побуті.

Популярність та переваги двостороннього скотчу

  Двосторонні клейкі стрічки давно завоювали ринок пакувальної продукції. Вони набули популярності завдяки ряду своїх переваг. Переваги клейкого двостороннього скотчу:

  • Мерчандайзер не витрачає додатковий час і відразу отримує POS-матеріали з основою, що клеїть.
  • Скотч дозволяє швидко видалити виріб з поверхні і не пошкоджує його цілісність.
  • Стрічка забезпечує рівний контур при фіксації, на відміну від рідких клеїв, які псують кріплення, оскільки клей часто потрапляє за межі поверхні.
  • Скотч на спіненій основі еластичний у використанні та має естетичний зовнішній вигляд. Наприклад, у разі кріплення постерів немає деформації паперу та здуття при нанесенні.
Двосторонні клейкі стрічки не псують рекламні матеріали, тому їх часто можна використовувати повторно. Скотч моментально фіксує вироби на поверхні, що заощаджує робочий час мерчандайзера. Перед покупкою стрічки слід визначити тип клею. Це може бути клейова суміш (на основі каучуку або акрилу), яка має різні властивості. Визначення клейової основи допоможе отримати найкраще з’єднання. Щоб правильно підібрати двосторонній скотч, необхідно знати всі тонкощі та правила щодо застосування стрічки.

Застосування двосторонньої стрічки в рекламній індустрії

  Поліграфію використовують у торгових центрах, точках продажу та вітринах. Всі ці місця служать для привернення уваги споживача до певного виду продукції чи конкретного бренду. Компанії використовують різні види реклами для оформлення стендів. Кожен тип виробів має свої габарити та потребує індивідуального підходу до кріплення.

Рекламна поліграфія буває наступних видів:

  • буклет;
  • листівка;
  • < li>брошура;

  • каталог;
  • календар;
  • кишеньковий календар;
  • конверт;
  • плакат;
  • етикетка;
  • ярлик.

Як правильно клеїти рекламні матеріали

  Перед використанням стрічки варто визначити тип рекламної поліграфії, щоб правильно зробити поклейку матеріалу. У такому разі двосторонній скотч покаже найкращі властивості та характеристики при використанні.

Як клеїти матеріали:  

  • Постери. Для фіксації необхідно нанести на тильний бік постера тонкий двосторонній скотч (на нетканній або плівковій основі). З його допомогою можна швидко та надійно закріпити виріб на поверхні. Клейка стрічка наноситься посередині та кутах, що допомагає збільшити силу адгезії. Перед поклейкою варто нанести на стіну мітку за допомогою спеціального рівня.
  • Паперовий рекламний прапорець. Паперовий прапорець клеїться до флагштока за допомогою двостороннього скотчу та клейка основа моментально фіксується до поверхні. В даному випадку слід застосовувати скотч на каучуковій основі, оскільки він має високу початкову адгезію.
  • Настінний прапорець. Цей рекламний матеріал має пластиковий флагшток, який кріпиться біля основи за допомогою двостороннього скотчу на спіненій основі. Такий спосіб кріплення універсальніший, оскільки не завжди є можливість свердлити стіну за допомогою шурупів. Також під час фіксації скотч не пошкоджує поверхню та виріб. У такому монтажі спінена основа компенсує зусилля ваги, що відшаровуються, і надійно утримує прапорець на вертикальній поверхні.
  • Об’ємні літери, таблички. Такі вироби також швидко і надійно кріпляться до вертикальної поверхні за допомогою стрічки на спіненій або піноакриловій основі. Товщина основи дозволяє компенсувати мікронерівність поверхонь і забезпечує максимальну адгезію.
  • Диспенсери. До них належать, наприклад, контейнери для солодощів, жуйок, снеків тощо. Диспенсери – це особливий вид торговельного обладнання, оскільки подібні бокси виготовляються із прозорого пластику чи скла. Найчастіше вони кріпляться на скляні вітрини торгових точок із внутрішньої сторони. Для фіксації матеріалів краще використовувати спеціальний прозорий піноакриловий скотч, який гарантує надійну фіксацію та прозорість кріплення.
Після того, як компанія визначилася з типом рекламної продукції та способу кріплення, необхідно ознайомитися з правилами щодо загального використання клейких стрічок. Дотримання порад допоможе отримати гарну вітрину чи стелаж наприкінці роботи.
Ось деякі поради для правильного оформлення точки продажу:  

  • Варто попередньо підготувати поверхню до роботи. Якщо фіксація відбувається на пофарбованій стіні потрібно переконатися, що вона повністю висохла. Перед поклейкою варто очистити поверхню від пилу, бруду та крапель жиру. Потрібно переконатись, що ділянка повністю очищена. Це допоможе отримати швидку склейку. Потім краще створити зразкову розмітку за допомогою олівця. Завдяки цьому можна приклеїти стрічку з першого разу.
 

  • Далі варто наклеїти смужки стрічки, спираючись на габарити виробу та рівномірно розподілити матеріал по всій діагоналі.

 

  • Після склеювання необхідно почекати пару секунд, щоб двосторонній скотч зафіксувався на поверхні.

 

  • Для безпечного видалення можна використовувати спеціальний гнучкий шпатель, який допоможе не пошкодити виріб.

Висновок

  Різна рекламна продукція використовується для привернення уваги покупця. Одні з основних вимог в оформленні – швидка фіксація та гарний кінцевий результат. Двостороння клейка стрічка має відмінну адгезію, тому давно набула популярності на ринку матеріалів. З її допомогою кріплять усі види рекламних товарів. Застосування клейких стрічок значно економить час виготовлення чи монтаж виробів. Клейка стрічка не змінює зовнішній вигляд товару на відміну цвяхів і шурупів. Вона безпечна у використанні та надійно фіксує поліграфію до стін, скла, вітрин та інших видів поверхонь. Скотч не пошкоджує ділянки, а також легко видаляється за допомогою шпателя. Завдяки великій кількості переваг двосторонню стрічку часто можна зустріти у рекламної індустрії, а й інших типах виробництва. Її універсальність також дозволяє використовувати скотч у побуті. Перед тим, як купити стрічку для монтажу та фіксації поліграфії необхідно розібратися у її відмінностях, клейовому складі та властивостях. Щоб правильно підібрати матеріал і отримати кращі показники зчеплення, варто спиратися на конкретне завдання, яке стоїть перед компанією. Краще відразу звернутися до фахівця, який детально проконсультує та допоможе розібратися у всіх відмінностях клейових стрічок.

Получить оптовый каталог

    ×