Изготовление шелфтокеров. Крепление шелфтокеров на двухстороннюю клейкую ленту - GEKO
Виготовлення шовфтокерів. Кріплення шовфтокерів на двосторонню клейку стрічку
ГлавнаяГоловна / Без категорії / Виготовлення шовфтокерів. Кріплення шовфтокерів на двосторонню клейку стрічку
Виготовлення шовфтокерів. Кріплення шовфтокерів на двосторонню клейку стрічку

Шелфтокери – приваблива рекламна продукція, яку використовують як у маркетингових, так і в інформаційних сферах різні компанії та організації, найчастіше торгові. Їх широко використовують у супермаркетах, магазинах одягу та взуття, книжкових. Шелфтокери також можуть використовувати в некомерційних організаціях для розподілу черг до фахівців, а також в інших цілях.

Шелфтокер часто виглядає як розділений на дві частини прямокутник. Одна його частина використовується для закріплення на поверхні, інша є інформаційною чи рекламною. Також можливі інші форми: трикутник, Т або L-подібна форма. покриттям для захисту від механічних пошкоджень, а також додаткового привернення уваги. Форма цієї частини також може відрізнятися в залежності від дизайну. На шелфтокері може бути розміщений логотип або назва продукції, якийсь слоган, ціна, а також заклик до купівлі чи уточнення деталей. Фіксують його двостороннім скотчем практично до будь-якої поверхні. Найчастіше закріплюють горизонтально, але можливе і вертикальне розміщення.

Сфери використання шовфтокерів

Основне завдання шовфтокера – привернення уваги та інформування. Крім того, вони дозволяють:

  • виконати оформлення відповідно до брендбука торгової марки;
  • виділити виробника або певний товар серед інших схожих;
  • захистити полицю від того, щоб на неї викладали товари інших торгових марок;
  • підштовхнути відвідувача до звернення або купівлі товару.

На шовфтокерах розміщують не тільки заклик до будь-якої дії або слоган, назву, логотип бренду або ціну, але й коротко повідомляють про переваги продукту.

Основними сферами та місцями застосування шовфтокерів є:

  • супермаркети;
  • виставки;
  • ярмарки;
  • презентації;
  • розпродажу.

Виготовлення шовфтокерів

Дизайн шовфтокера може бути абсолютно будь-яким, але найчастіше виготовляють прості прямокутні чи трикутні. Ціна виробу сильно залежить від вибраного матеріалу та способу друку на ньому.

Для виготовлення шовфтокера використовують:

  • крейдований папір з товщиною від 350 г/м2 – найдешевший і недовговічний варіант;
  • картон із щільністю від 250 г/м2 – при цьому чим вище щільність матеріалу, тим довше він пробуде в експлуатації;
  • пластик з товщиною від 0,3 мм з більш високою стійкістю до механічних пошкоджень та тривалістю експлуатації.

Пластикові шовфтокери коштують дорожче, ніж паперові та картонні, але вони краще захищені від вологи, більш стійкі до механічних впливів, які точно будуть у супермаркеті. Крім того, вироби з пластику можуть бути доповнені вакуумформуванням, підсвічуванням, а також цінникодержателем. Пластик, що використовується для виготовлення шовфтокера, може бути білим чи прозорим. На білому друк виконують по лицьовій стороні, яка більш схильна до стирання в процесі експлуатації. На прозорому пластику друк виконують зі зворотного боку, після чого “запечатують” зображення білим кольором. Таким чином досягається ефект об’ємності зображення та глянцю. Такий шовфтокер краще захищений від пошкоджень, але його собівартість буде вищою. , висікання, фрезерування, клейка стрічки для рекламної продукціїабо дод.деталей.< /span>

Кріплення шовфтокерів

Шелфтокери закріплюють найчастіше одним із трьох способів Осі: замком, за допомогою підвісів або двостороннього скотчу. Останній варіант найпростіший. Двосторонній скотч для кріплення шовфтокерів може бути прикріплений до продукції ще в друкарні або може наноситися вже в торговому залі або іншому приміщенні безпосередньо перед встановленням. ;”>використання клейкої стрічки слід пам’ятати про те, що поверхні перед склеюванням слід очищати і знежирювати спеціальним засобом, Уайт-спіритом або ацетоном. Інакше склеювання може виявитися недовговічним.

Які клейкі стрічки підійдуть для шовфтокерів

Для приклеювання шовфтокерів підійде будь-який вид двостороннього скотчу для рекламної продукції:

Вибір клейкою стрічки для рекламної продукції найчастіше залежить від місця закріплення розміщення. Рекламні агенції найчастіше замовляють у нас прозорий піноакриловий двосторонній скотч для тих випадків, коли закріплюють POS-матеріали на прозорих пластикових або скляних полицях, а також тонкий двосторонній скотч на основі нетканого волокна через його низьку вартість і невелику товщину.

Зняття залишків клейкої стрічки після шовфтокера

Скотч для рекламної продукції рідко знімається повністю, а так як POS-матеріали змінюють досить часто, перед приклеюванням наступного шовфтокера або іншого матеріалу бажано зняти залишки клейкої стрічки. Зробити це можна одним із п’яти популярних способів:

  • нагріванням поверхні;
  • побутовою хімією;
  • маслянистою субстанцією;
  • ластиком;
  • рідкістю для зняття лаку або Уайт-спіритом.
Получить оптовый каталог

    ×