З цього місяця ми знову продаємо двосторонній скотч на спіненій основі з пінополіетилену з каучуковим клеєм DPE-21. Це найбільш популярна позиція для рекламних цілей, оскільки вона має невисоку ціну і оптимальні для приклеювання POS-матеріалів характеристики. Цей двосторонній скотч на спіненій основі не прозорий, але має більш високий показник адгезії в порівнянні з іншими видами двостороннього скотчу: на основі нетканого волокна, тканини або плівки РР.
Переваги двостороннього скотчу для рекламної сфери
Різні POS-матеріали стимулюють продаж певної групи товарів. Це досягається за рахунок привернення уваги кольором, зображенням чи нестандартною формою реклами.
Використання двостороннього скотчу для приклеювання POS-матеріалів дозволяє:
- швидко та непомітно виконати оформлення вітрини, кіоску, стенду або іншого рекламного майданчика;
- надійно зафіксувати рекламу практично на будь-якій поверхні, навіть якщо вона нерівна, а також горизонтально або вертикально;
- не зіпсувати зовнішній вигляд поверхонь, не вимагає складної підготовки перед склеюванням;
- створює акуратну область для приклеювання на відміну від клею, який часто виходить за рамки необхідної області;
- стрічку легко зняти після закінчення акції або для заміни реклами;
- заощадити кошти на більш дорогих рекламних матеріалах, які виготовляють із кріпленнями.
< span style="font-weight: 400;">При цьому двосторонній спінений скотч тривалий час зберігає експлуатаційні характеристики, може витримувати серйозні навантаження за рахунок рівномірного розподілу та стійкий до деформацій.
Таким чином, двостороння клейка стрічка на спіненій основі є оптимальним варіантом для використання в рекламній сфері.
Для прискорення процесу приклеювання безпосередньо на точці можна закріпити одну сторону стрічки на POS-матеріали, підготувавши їх таким чином.
Особливості двостороннього скотчу на спіненій основі
За рахунок досить товстої пінополіетиленової основи, яка найчастіше варіюється від 0,8 мм до 1 мм, такий двосторонній скотч відмінно підходить для склеювання нерівних поверхонь. Піняста основа швидко і легко набуває необхідної форми, а клей з досить високим показником адгезії у розмірі 15 N/25 мм надійно з’єднує два предмети. Відсутність вимог до рівності поверхонь при склеюванні при зробили цей двосторонній скотч затребуваним не тільки в рекламній сфері, а й у низці інших галузей, наприклад, будівництві, упаковці, декоруванні, побутовій.
Поверхні, які можна скріпити двосторонньою клейкою стрічкою на спіненій основі
Матеріал допомагає склеїти між собою різні поверхні:
- пластик;
- дерево, у тому числі необроблене;
- ДВП, ДСП, МДФ;
- метал;
- папір;
- лінолеум;
- дзеркало та скло;
- кераміку;
- камінь.
Двосторонню клейку стрічку на спіненій основі можна також використовувати для склеювання шорстких матеріалів.
Як правильно зафіксувати рекламні матеріали залежно від виду, ми писали в іншій статті .
Як використовувати двосторонній скотч
При недотриманні рекомендацій щодо використання можливі проблеми в процесі експлуатації, наприклад, відклеювання. Тому ми рекомендуємо виконати такі дії для надійної фіксації:
- Очистити та знежирити поверхню, до якої приклеюється двосторонній скотч. Це забезпечить максимальну адгезію між матеріалами. Обов’язково зачистіть корозію під час склеювання з металевою поверхнею. Також для підвищення адгезії можна скористатися спеціальним праймером.
- Якщо важлива акуратність, зробіть розмітку на поверхні перед приклеюванням клейкої стрічки.
- Зафіксуйте стрічку на кілька секунд пальцями для більш надійного зчеплення. Бажано виконувати приклеювання скотчу за плюсової температури. В цьому випадку надійне схоплювання матеріалів відбудеться швидше. Так, наприклад, при +50 °С градусах потрібно близько години, а при +20 °С майже добу.
Видалення двостороннього скотчу
Рекламні матеріали рідко закріплюють надовго. Після закінчення акції, виставки або інших змін виникає потреба в їх знятті або розміщенні нових. В цьому випадку для того, щоб не пошкодити поверхню, видаляти клейку стрічку краще спеціальним гнучким шпателем. Якщо ж щось не вдалося зняти, ви можете скористатись порадами. із цієї статті.