Использование клейкой ленты при изготовлении рекламных материалов - GEKO
Використання клейкої стрічки для виготовлення рекламних матеріалів
ГлавнаяГоловна / Без категорії / Використання клейкої стрічки для виготовлення рекламних матеріалів
Використання клейкої стрічки для виготовлення рекламних матеріалів
  1. Що таке клейова стрічка
  2. Чому клейкі стрічки популярні на ринку
  3. Види клейових стрічок.
  4. Клейкі стрічки в рекламній поліграфії.
  5. Спосіб застосування матеріалу.
  6. Як правильно використовувати клейкі стрічки

Що таке клейова стрічка

  Клейова стрічка — це матеріал, який покривається спеціальною клейовою сумішшю з однією або двох сторін. Стрічка використовується для фіксації предметів між собою та є аналогом цвяхів, болтів та інших видів кріплень. Основу створюють із кількох видів матеріалу. До них відноситься папір, шорстка тканина, поліетиленова плівка і т.д. Носій покривають клеєм та намотують на рулон. Потім ножа розрізає стрічку і таким чином створюється готовий скотч різної ширини. Кожен матеріал має індивідуальні властивості. Так, наприклад, деякі стрічки можуть бути чутливі до сильного тиску, термічної обробки або підвищеного рівня вологості. Перед покупкою варто зрозуміти, який вид клейкої стрічки підходить для конкретного виробництва.

Чому клейкі стрічки популярні на ринку

  Клейкі стрічки мають широкий спектр переваг, тому активно використовуються на різних підприємствах. З їх допомогою можна відремонтувати та склеїти виріб, а також надійно зафіксувати предмети на вертикальній поверхні. Стрічка не псує зовнішній вигляд товару, на відміну від шурупів, гвинтів чи цвяхів.

Матеріал набув популярності на ринку завдяки низці переваг:  

  • Не втрачає властивостей при різких перепадах температур.< /li>
  • Високі показники міцності на розрив.
  • Надійна фіксація до будь-яких поверхонь.
  • Швидке з’єднання завдяки гарній адгезії.
  • Простота у використанні.
  • Широкий асортимент.
  • Доступність на ринку.
  • Можливість тривалого зберігання на складі.
Матеріал фіксує предмети без механічних кріплень. Ця властивість допомагає спростити виробничий процес на підприємстві, що також позитивно позначається на продуктивності. Використання стрічок з невідповідним клейовим складом псує кінцевий вид продукції, а інша основа може не впоратися з фіксацією. В результаті оператор витратить час на повторне кріплення, а підприємство зазнає збитків через псування виробів. Щоб отримати найкраще з’єднання за короткий термін, необхідно розібратися в основних відмінностях клейових стрічок. Правильний підбір матеріалу допоможе вирішити поставлене завдання у найкоротший період та створить щільну фіксацію предметів.

Види клейових стрічок

  Існує багато різних типів клейових стрічок, які використовуються для промислових та побутових цілей: За типом нанесення стрічки поділяються на два види:  

  • Двосторонні стрічки. Такі клейкі стрічки покриваються клейовою сумішшю з двох сторін. Їх найчастіше використовують для створення рекламних 3D-фігур, об’ємних брошур та поліграфії. Матеріал допомагає в оформленні вітрин та кіосків.

 

  • Односторонні стрічки. Стрічки, які покриті клеєм лише з одного боку. Вони призначені для ремонту виробів та різних поверхонь.

Типи стрічок за видом основи:  

 

  • Тонкі на нетканій основі. Така основа забезпечує постійну фіксацію до металевих та пластикових матеріалів. Вона має початкову адгезію і стійкість до УФ-випромінювання. Такі стрічки мають невелику товщину, тому швидко фіксуються на нерівні поверхні або під кутом 90 градусів. >На плівковій основі. Стрічка на плівковій основі застосовується для склеювання картону, паперу, металу, дерева, пластику та інших видів матеріалу. Її використовують у тих випадках, де необхідне прозоре покриття та непомітна фіксація. Найчастіше для виготовлення основи використовують плівку різних видів, тому вона міцна на розрив. Основи виготовляються з наступних видів плівок: поліпропіленова (РР), поліетиленова (РЕ) та поліефірна (поліестер (РЕТ). li>

 

  • На тканинній основі.Цей вид основи показує відмінну адгезію в умовах різких перепадів температур.Матеріал має витривалість до механічних впливів і не зсувається при сильному зовнішньому тиску Стрічка допомагає в монтажі рекламних конструкцій, оформленні місць продажу, створенні різних муляжів і т.д. також відрізняються за типом клейового покриття, що впливає на характеристики та властивості в роботі, тому перед покупкою краще детально ознайомитися з його відмінностями та способом нанесення.

  • На спіненій основі. Цей спосіб нанесення забезпечує чудову стійкість до впливу та працює в будь-яких умовах навколишнього середовища. Стрічка на спіненій основі швидко фіксується до поверхонь і витримує великий тиск протягом тривалого часу. За допомогою спіненої стрічки можна з легкістю приклеїти важку раму вікна і т.д.
  • На піноакриловій основі. Така стрічка не втрачає властивостей при дії ультрафіолетового випромінювання, тому матеріал часто використовується для зовнішнього застосування. Дані види стрічок стійкі до хімічних речовин та чутливі до тиску. Це означає, що при роботі з ними можна отримати кращу фіксацію при мінімальному тиску та дії на основу.

Клейкі стрічки в рекламній поліграфії

  Створення та монтаж рекламної поліграфії є одним із найпопулярніших способів застосування клейових стрічок. До рекламної продукції відноситься багато видів POS-матеріалів (point of sales), які розміщуються у місцях продажу та використовуються для привернення уваги. Вони відносяться до візуальної частини стенду чи вітрини, а також підвищують лояльність до товару чи бренду. Для кріплення можна використовувати кнопки, цвяхи, прищіпки та інше. Але всі ці матеріали псують зовнішній вигляд поліграфії. Продукція стає непридатною для повторного використання, тому компанія витрачає багато грошей на повторний друк реклами. Це також призводить до додаткової витрати часу. Саме тому найчастіше для кріплення реклами використовують клейкі стрічки.

Основні види рекламних матеріалів:  

  • воблер;
  • < em>шовфтокер;
  • стопер;
  • мобайл;
  • цінникотримач;
  • плакати, афіші, листівки;
  • кишенькові, квартальні та настільні календарі;
  • наклейки та стікери;
  • буклети та проспекти;
  • листівки та запрошення; >
  • флаєри;
  • перепустки та квитки;
  • візитки та багато іншого.

Всі ці види рекламно-поліграфічної продукції кріпляться за допомогою спеціальних клейких стрічок. Певні види скотчу краще підходять для кріплення конкретного POS-матеріалу, тому перед покупкою дуже важливо зрозуміти відмінності в основі та клейовому складі стрічки. Правильний вибір клейової стрічки допоможе зберегти товар у цілості та безпеці, а також надійно зафіксується протягом тривалого періоду.

Способи застосування матеріалу

Існує два основних способи застосування стрічок у рекламній індустрії:

 

Використання в процесі виробництва

У цьому випадку стрічка застосовується для виготовлення та збирання рекламної продукції. Тут більше використовуються стрічки на тонкій основі, тому вони забезпечують непомітність з’єднання. З їх допомогою найчастіше створюють такі види реклами: Об’ємні стопери, які складаються з двох частин, склеєних між собою стрічкою. Різні муляжі, що складаються з декількох частин.

  • Прапорці (полотно прапорець клеїться на тонкий двосторонній скотч до ніжки).
  •  

    Використання для кріплення

    Другий варіант застосування клейкої стрічки – це кріплення рекламної продукції для оформлення вітрин та точок продажу. Для цього способу частіше використовують двосторонню стрічку на спіненій основі. Вона забезпечує швидке з’єднання і має високу адгезію. Скотч кріплять на такі поверхні:

    • Торгове обладнання.
    • Кіоски.
    • Вітринні поверхні в точках продажу.
    Особливим варіантом застосування стрічок є фіксація різних видів диспенсерів на вітрини за допомогою двосторонніх піноакрилових стрічок. Пластиковий корпус диспенсера має прозорий колір та кріпиться до внутрішньої сторони кіоску. Загалом це покриття відмінно кріпиться за допомогою двосторонніх стрічок. Поверхні, які найкраще підходять для роботи з двосторонньою клейкою стрічкою:

    • Метал, папір, картон, акрилова фарба та оброблена дерев’яна поверхня.

      Поверхні, які не підходять для надійного проклеювання:

    • Силіконова гума, тефлон, метали з порошковим покриттям, поліетилен та багато інших хімічних речовин.

    Як правильно використовувати стрічки

      Перед нанесенням клейової стрічки необхідно знати правила з експлуатації та правильної роботи зі стрічкою . Використання порад допоможе збільшити фіксацію під час склеювання та надовго збереже властивості скотчу. Перед початком роботи варто очистити простір за допомогою водної суміші та розчину спирту. Далі протерти область і розпочати склеювання. Краще зробити розмітку, щоб нанести стрічку на ділянку. Це допоможе не залишати слідів клею та акуратно виконати фіксацію. Варто щільно зафіксувати клейку стрічку на рекламній продукції та склеїти її з поверхнею. Потім потрібно почекати кілька секунд, доки стрічка не збільшить силу адгезії.

    В кінці роботи варто очистити вітрину від пилу та бруду, а також прибрати все сміття. При видаленні двосторонньої стрічки можна використовувати ніж або гнучку лопатку для шпаклівки. Додаткові інструменти допоможуть швидко зняти матеріал, не пошкодивши поверхню. Деякі клейкі стрічки спеціально розроблені для нижчих температур. Вони зберігають властивості та швидко фіксуються на поверхні. Саме тому перед роботою варто звернути увагу на температуру приміщення.

    Рекламний постер або вітрина сильно впливають на кількість продажів і сприйняття бренду. У створенні та монтажі поліграфії варто враховувати не лише габарити виробу, а й спосіб кріплення. Для фіксації реклами можна використовувати прищіпки, кнопки, цвяхи та інше. Всі ці варіанти негативно впливають на стан POS-матеріалів, а підприємство витрачає зайві гроші для повторного друку. Саме тому для кріплення постерів (воблерів, шовфтокерів тощо) найчастіше використовують двосторонні клейкі стрічки.

    Якщо компанія хоче отримати швидке з’єднання з поверхнею, необхідно чітко визначити завдання. На рівень адгезії впливає багато факторів, наприклад, такі як температура, рівень вологості, тип покриття і т.д. Усі їх варто враховувати перед покупкою скотчу. Щоб правильно підібрати матеріал, краще звернутися до фахівця. Він допоможе розібратися в основах та клейовому покритті, а також розповість про основні відмінності характеристик.

    Получить оптовый каталог

      ×