- Що таке клейова стрічка
- Чому клейкі стрічки популярні на ринку
- Види клейових стрічок.
- Клейкі стрічки в рекламній поліграфії.
- Спосіб застосування матеріалу.
- Як правильно використовувати клейкі стрічки
Що таке клейова стрічка
Клейова стрічка — це матеріал, який покривається спеціальною клейовою сумішшю з однією або двох сторін. Стрічка використовується для фіксації предметів між собою та є аналогом цвяхів, болтів та інших видів кріплень. Основу створюють із кількох видів матеріалу. До них відноситься папір, шорстка тканина, поліетиленова плівка і т.д. Носій покривають клеєм та намотують на рулон. Потім ножа розрізає стрічку і таким чином створюється готовий скотч різної ширини. Кожен матеріал має індивідуальні властивості. Так, наприклад, деякі стрічки можуть бути чутливі до сильного тиску, термічної обробки або підвищеного рівня вологості. Перед покупкою варто зрозуміти, який вид клейкої стрічки підходить для конкретного виробництва.
Чому клейкі стрічки популярні на ринку
Клейкі стрічки мають широкий спектр переваг, тому активно використовуються на різних підприємствах. З їх допомогою можна відремонтувати та склеїти виріб, а також надійно зафіксувати предмети на вертикальній поверхні. Стрічка не псує зовнішній вигляд товару, на відміну від шурупів, гвинтів чи цвяхів.
Матеріал набув популярності на ринку завдяки низці переваг:
- Не втрачає властивостей при різких перепадах температур.< /li>
- Високі показники міцності на розрив.
- Надійна фіксація до будь-яких поверхонь.
- Швидке з’єднання завдяки гарній адгезії.
- Простота у використанні.
- Широкий асортимент.
- Доступність на ринку.
- Можливість тривалого зберігання на складі.
Види клейових стрічок
Існує багато різних типів клейових стрічок, які використовуються для промислових та побутових цілей: За типом нанесення стрічки поділяються на два види:
- Двосторонні стрічки. Такі клейкі стрічки покриваються клейовою сумішшю з двох сторін. Їх найчастіше використовують для створення рекламних 3D-фігур, об’ємних брошур та поліграфії. Матеріал допомагає в оформленні вітрин та кіосків.
- Односторонні стрічки. Стрічки, які покриті клеєм лише з одного боку. Вони призначені для ремонту виробів та різних поверхонь.
Типи стрічок за видом основи:
- Тонкі на нетканій основі. Така основа забезпечує постійну фіксацію до металевих та пластикових матеріалів. Вона має початкову адгезію і стійкість до УФ-випромінювання. Такі стрічки мають невелику товщину, тому швидко фіксуються на нерівні поверхні або під кутом 90 градусів. >На плівковій основі. Стрічка на плівковій основі застосовується для склеювання картону, паперу, металу, дерева, пластику та інших видів матеріалу. Її використовують у тих випадках, де необхідне прозоре покриття та непомітна фіксація. Найчастіше для виготовлення основи використовують плівку різних видів, тому вона міцна на розрив. Основи виготовляються з наступних видів плівок: поліпропіленова (РР), поліетиленова (РЕ) та поліефірна (поліестер (РЕТ). li>
- На тканинній основі.Цей вид основи показує відмінну адгезію в умовах різких перепадів температур.Матеріал має витривалість до механічних впливів і не зсувається при сильному зовнішньому тиску Стрічка допомагає в монтажі рекламних конструкцій, оформленні місць продажу, створенні різних муляжів і т.д. також відрізняються за типом клейового покриття, що впливає на характеристики та властивості в роботі, тому перед покупкою краще детально ознайомитися з його відмінностями та способом нанесення.
- На спіненій основі. Цей спосіб нанесення забезпечує чудову стійкість до впливу та працює в будь-яких умовах навколишнього середовища. Стрічка на спіненій основі швидко фіксується до поверхонь і витримує великий тиск протягом тривалого часу. За допомогою спіненої стрічки можна з легкістю приклеїти важку раму вікна і т.д.
- На піноакриловій основі. Така стрічка не втрачає властивостей при дії ультрафіолетового випромінювання, тому матеріал часто використовується для зовнішнього застосування. Дані види стрічок стійкі до хімічних речовин та чутливі до тиску. Це означає, що при роботі з ними можна отримати кращу фіксацію при мінімальному тиску та дії на основу.
Клейкі стрічки в рекламній поліграфії
Створення та монтаж рекламної поліграфії є одним із найпопулярніших способів застосування клейових стрічок. До рекламної продукції відноситься багато видів POS-матеріалів (point of sales), які розміщуються у місцях продажу та використовуються для привернення уваги. Вони відносяться до візуальної частини стенду чи вітрини, а також підвищують лояльність до товару чи бренду. Для кріплення можна використовувати кнопки, цвяхи, прищіпки та інше. Але всі ці матеріали псують зовнішній вигляд поліграфії. Продукція стає непридатною для повторного використання, тому компанія витрачає багато грошей на повторний друк реклами. Це також призводить до додаткової витрати часу. Саме тому найчастіше для кріплення реклами використовують клейкі стрічки.
- воблер;
- < em>шовфтокер;
- стопер;
- мобайл;
- цінникотримач;
- плакати, афіші, листівки;
- кишенькові, квартальні та настільні календарі;
- наклейки та стікери;
- буклети та проспекти;
- листівки та запрошення; >
- флаєри;
- перепустки та квитки;
- візитки та багато іншого.
Всі ці види рекламно-поліграфічної продукції кріпляться за допомогою спеціальних клейких стрічок. Певні види скотчу краще підходять для кріплення конкретного POS-матеріалу, тому перед покупкою дуже важливо зрозуміти відмінності в основі та клейовому складі стрічки. Правильний вибір клейової стрічки допоможе зберегти товар у цілості та безпеці, а також надійно зафіксується протягом тривалого періоду.